tirsdag 22. november 2011

Liker!

  

M83, mitt nye favorittband for tiden, som jeg også skal på konsert med i februar! Liker denne videosnutten, og hvordan musikken føger bevegelsene i videoen..

Har hatt koselig besøk av min venninne Tika i helgen, så vi har kost oss med lang frighelg som har bestått av shopping, café, god mat, Twilight, litt mer café, avslapping, øl, restaurant-mat, kos! Det blir enda mer kos til helgen for da reiser jeg til København igjen. Besøke min broder, som har fulgt sin søsters fotspor og blitt danske! Det kan jeg sagtens godt li'! Jeg glæder mig!

I dag har jeg hjemme-kontor, for første gang på laaang tid,  jeg har vært flink å være på skolen dette semesteret. Men med en hals som harker, fristet det med en dag hjemme. God tirsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar