fredag 15. oktober 2010

Høst-helg!

Et lite opphold her på 'Lille M' skyldes en aldri så liten pause i den altfor harde studenttilværelsen! Reiste rett og slett en tur over fjellet og hjem til Oslo. Målet med turen var i hovedsak pappas 55 års bursdagsselskap, men også avslapning og hygge med familien.

Lørdag var mamma, broren min og jeg ikke så rent lite høykulturelle og tok turen på ballett i Operaen. "Årstidene"  het stykket og var en kombinasjon av musikken til Vivaldis fire årstider og mer moderne koreografi. Veldig bra, men også litt spesielt! Det var jo en opplevelse bare å være i Operaen, og komme inn og sitte på 3. balkong med et godt overblikk over både salen og scenen. Operaen er jo i og for seg en ganske så folkelig opera, noe som hele tiden har vært baktanken. Det synes jeg er en fin ting! Min visitt til Oslo inneholdt også tur til Frognerseteren i nydelig høstsol og høstfarger, besøk hos en venninne på Carl Berner og babybesøk på Strømmen! Lille Frida på 3,5 uke. Nydelig var hun!

I skrivende stund forsøker jeg etter beste evne å være flink student, så jeg har forflyttet meg til masterplassen min i 6. etg. Må få lest litt medieøkonomi, hvis jeg i det hele tatt skal kunne greie å komme meg gjennom eksamen. Vanskelig fag, og grafer og formler gjør det ikke akkurat lettere..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar