tirsdag 5. oktober 2010

Avblomstring

I det orkidéen min mister den siste blomsten sin markerer jeg starten på den første uken i oktober!

Helgen har vært fin med innslag av både overraskelsesbesøk av Silje fra Oslo, filmkveld og Helhus på Kvarteret. Overraskelsesbesøket kom langveis fra, helt fra hovedstaden og over fjellet. Lite ante jeg om at hun befant seg i Bergen, før hun plutselig, ut av intet, kom løpede mot meg ved SV-biblioteket på fredag. Hun hadde oppsøkt leiligheten uten hell (selv om hun ikke visste hvor jeg bor) og forsøkt å oppspore meg uten å avsløre seg. For en overraskelse, ble rett og slett litt satt ut! Men for en hyggelig overraskelse og god start på helgen!

Lørdag kveld var det Helhus på Kvarteret, der BLAK skulle ha et lite opplegg med påfølgende konsert, sammen flere av de større studentorganisasjonene i Bergen. Det var litt lite folk som dukket opp, ganske synd, da litt av poenget med kvelden var å rekruttere nye medlemmer...

I dag har jeg hatt forelesning, der vi alle skulle kommentere, eller opponnere som det så fint heter, hverandres prosjektskisser i plenum. Siden vi er nokså mange, var det ikke mange minuttene på hver, og uheldigvis var verken min opponent eller hun jeg skulle opponere oppgaven til, til stede. Det ble derfor lite å komme med for min del, og jeg føler heller ikke at jeg har kommet så mye lenger i masterprosessen akkurat. Når det først er en dag der alle skal bidra, er det ødeleggende når folk ikke dukker opp. Men de hadde vel sine grunner... Ellers har jeg nå endelig blitt stolt eier av min egen nøkkel til masterplassen min. Det var på tide vil jeg si! Så den er nå hektet inn på nøkkelknippet, og er klar til å tas i bruk! Kanskje allerede i morgen...?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar