lørdag 6. november 2010

Et hint av julestemning

Jeg har i dag gått til innkjøp av varmeflaske. En varmeflaske, med fint blått trekk! Det er godt å ha nå som kulda setter inn.. Det skal visstnok snø igjen i natt og bli vesentlig kaldere de kommende dagene, så da er jeg godt forberedt. I tillegg er den god å ha når man har vondt i magen, som jeg nå har hatt i flere dager. Da er den god å varme seg på og for å roe ned smertene. Jeg håper bare det er noe som går over av seg selv....


Jeg fikk lyst til å poste dette bildet:



For da jeg gikk en liten rusletur i området her en dag, ble jeg nærmest blendet av dette huset! Det kommer ikke så tydelig frem på bildet, men hele huset var dekorert med små lys i alle mulige farger rundt vinduene. I tillegg var den øverste etasjen pyntet med røde juledekorasjoner i vinduene, og til og med hvit spray-snø! Snakk om å være tidlig ute, og forløpig er det bare starten av november. Jeg ble faktisk stående og se i noen sekunder før jeg gikk videre...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar