onsdag 22. september 2010

Ny blogg, nye muligheter...

Etter ganske lang dødtid på min forrige blogg der jeg la ut om mitt liv og oppdagelser i København, vil jeg med denne bloggen starte på ny frisk, og forsøke å skildre min nye tilværelse, eller gamle om du vil, i Bergen by som fersk masterstudent i medievitenskap ved Universitetet i Bergen. For etter et år på utveksling har jeg vendt snuten mot gamle trakter og funnet meg nokså godt til rette i Bæærgen, der gummistøvler og allværsjakke er et normalt outfit, byen som huser buekorps og Brann og og der det faktisk kan regne vannrett... 

Vel, med lyden av Kveldsmat på P1, som forøvrig er et av mine favoritt radioprogram for tiden, og med et inntil videre nokså loddrett regnvær utenfor vinduet, tar jeg kvelden. Inntil neste blogginnlegg....


"Kveldsmat, et GØY program!"



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar